tisdag 6 januari 2009

Siste man släcker ljuset

Ja, då var hela den långa fina julledigheten slut och allt återgår till det normala - vakna i ottan och sen ta sig till jobbet och vara trött som en jag vet inte vad på kvällen.


Om allt hunnits med som man velat göra? Nja, jo egentligen, eftersom mitt enda mål med julledigheten var att vila ut och mota bort den "arbetsovilja" som fanns före jul.

Huset har det inte hänt så mycket med, förutom de sista dagarna, då det har blivit lite värmegolv lagt som jag tidigare skrivit om.
Eftersom jag kommer att passera förbi huset varje eftermiddag för att hämta hundarna, kanske man skall lägga på sig ett beting? minst en golvskiva varje dag? Då går det ju åtminstonde framåt hela tiden, och inte tar det någon tid heller, eftersom jag ändå är på plats redan.
Tål att tänka på!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ingen dum idé. "You work, man!"