måndag 8 december 2008

Nu börjar det likna något

Det var ett tag sedan jag skrev något här, men det är inte precis så att jag varit sysslolös för det. Snart har bygget kommit så långt som jag tänkte hyrt in byggfirman för - skalet, utvändigt.


Brädfodring och fönster är uppe och adventsljusstaken sitter i fönstret!

Med tanke på hur lite tid jag egentligen kunnat lägga på huset har det gått över min förväntan. Visst hade jag hoppats på att det skulle gå fort och smidigt, men om jag trodde på det själv? knappast!

Annars är det mest "kravallerna" på jobbet som upptar min tid, än den ene, än den andre har redan slutat, nyss sagt upp sig eller söker annat jobb. Kanske börjar bli dags för mig också att se mig om? Nä - orkar inte engagera mig i ett "jobbytesprojekt" också, så det får nog vara.

Inga kommentarer: