lördag 15 november 2008

Inspirationskälla

Jag har i princip hela mitt vuxna liv haft en dröm att bygga en pool/bubbelbad/badtunna i ett växthus. Tänk dig att sitta i ett varmt bubbelbad och titta ut genom en glasvägg som delvis är täckt av snö. I husmodellen eller vad man skall kalla det som vi använder som "målvision" om hur vi vill att huset skall se ut i framtiden finns det ju ett vidbyggt växthus, och i detta växthus vill jag ha en badtunna eller bubbelbad nedsänkt i golvet i ett hörn.


Idag har jag snokat runt webben efter inspiration, och vilken inspiration jag hittade... jag är inte alls avundsjuk, nejdå.... spana in bilden och tänk dig att det kan bli något liknande i KNÄTTE!
(vi ska skaffa kravallstaket och grindar, så VÅGA inte tro att du kommer att få bada i den!)
;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nejdå, dcet räcker så gott med en folkilsken sambo/bondkärring och hennes blodtörstiga hundsingar för att hålla dem på avstånd... ;)

Henrik sa...

SAMBO?? när poolen är klar är du förhoppningsvis min fru sedan länge!